onsdag 14 januari 2009

Klockan är 04:50 och här sitter jag..sömnlös och bara 3½ timmar ifrån att kila ner till skolan. Jag är hungrig som bara den och känner att jag börjar bli lite småtrött nu faktiskt. Jag har ingen som helst lust med någon skola idag, jag är så grymt trött på min skola nu, 9 år på samma skola är ingen höjdare, ska bli så himla skönt att få byta miljö helt och hållet sen när jag förflyttar mig till Drottning Blanka, modedesign, för att skapa mig en framtid. Nu ska jag ta och koka lite kaffe och äta en nyttig liten frukost, senare i eftermiddag bär det av till NetOnNet i Ullared för att fortsätta sökandet efter den lila iPod nanon! På mig idag har jag svarta strumpbyxor från H&M, svart trikå från Gina tricot och en gråmelerad oversized & mysig collagetröja som faktiskt är en gåva ifrån min bror, som jag använt flitigt nu det senaste. Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar