onsdag 14 januari 2009

Jag har länge trånat efter en iPod men har inte riktigt kännt att det är något jag velat lägga pengar på just för tillfället, och så har jag hållt på i snart 2 år. Sen idag fick jag 8000 extra penningar till plånboken, då denna brillianta idé att faktiskt ta mig ner till stan och kolla om det finns någon inne slår mig..Jag var nog inne i alla tekniska butiker i stan och inte en enda har dom, dom är tydligen så populära att dom tar slut såfort dom fått in nya..jag har bestämt mig för att jag ska ha en lila iPod nano och det fanns bara 1 enda ute i butik, jag får världens leende i hela ansiktet och vad ser jag då? Jo, det var en 16 GBitare och jag ska ha en 8 GB, hur glad blev jag på en skala? Tänker inte lägga 400kr (inte för att det är så himla dyrt, men dessa 400:- kan jag ju spendera på något annat mysigt, onödiga pengar i detta fall: iPod tycker jag. ) mer för en 16 GB när jag absolut inte behöver mer än 8. Så imorgon får jag åka upp till Siba i Ullared och se om dom har iPod där, finns det inte vet jag tusan i mig inte vad jag ska ta mig till..har äntligen en extra penning och bestämt mig för att köpa en, så finns den inte i butik? Depprimerande. Kommer dock in nya i månadskiftet men då kommer ju dessa 8000:- vara slut så nu eller aldrig säger jag bara, nu när jag äntligen bestämt mig för att köpa en! Det är så typiskt att det inte ska finnas då. Isn't she lovely?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar