måndag 19 januari 2009

Guuud så mycket trubbel för en liten musikspelare! Igår var jag faktiskt ute från klockan 11 på förmiddagen till klockan 17 och letade efter en lila iPod, den fanns inte i en enda butik så jag höll nästan på att ge upp då mamma nämnde netonnet i Ullared, vi åkte upp för att checka läget och allt dom har är två svarta, och att vänta förlänge är inte min grejj, jag har lagt undan en lila på expert men det hade inget datum på när beställningen skulle komma till butik, det kunde alltså ta allt från 1 vecka till 2 månader, så jag bestämde mig för att ta den svarta och tro det eller ej, men det är jag faktiskt glad över nu! Den är lättmatchad och ser snyggare ut än den lila så där gjorde jag ett bra val måste jag säga. Sen är det väll lite surt att om jag inte hade varit så envis med den lila från början så hade jag ju haft min svarta för längesedan, men strunt i det, nu har jag en och ingen är gladare än jag. Igår köpte jag även en jättegosig morgonrock för ynka 99:- och ett oversized vitt linne från Gina Tricot. Om bara 1 timma och 15 minuter kilar jag ner till skolan så nu för jag ta och sluta mösa framför datorn och ta och göra mig iordning! Idag har jag på mig svarta strumpbyxor från H&M, vitt oversized linne från Gina Tricot och en gosig oversized ljusbrun cardigan från Lindex. Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar